Enhorabòna a Pau Fandos i Gorris i a tota la familia per el nombrament del xiquet per a la presidència, ele, ja podeu anar anant acostumbrant-lo a no dormir tant, que te que quedar bé en tots els actes fins que éstos s'acaben, que pòt ser entre les 3 i 4 h de la nit, depen de la setmana.....
4 participantes
PRESIDENT INFANTIL 2010/11
JakesADMINISTRADOR - Nombre de missatges : 154
Punts : 5785
Reputació : 4
Ubicació : Sueca
- Mensaje n°1
PRESIDENT INFANTIL 2010/11
SuecanetaFalleret ras - Nombre de missatges : 8
Punts : 5378
Reputació : 0
- Mensaje n°2
Re: PRESIDENT INFANTIL 2010/11
Enhorabòna Pau i familia, espere que paseu unes molt bones falles i un any inolvidable, ja que es un any molt complet per a la nostra comisio i estic segura que Pau estara en tots els actes com cal, ja que es un homenet dret i fet, i discrepe un poc en l'opinio de Jakes, perque la nit es per a dormir el xiquet, que un acte tot lo mes que pot durar seria hasta la 1, tot lo de mes es el ball i no fa falta que Pau estiga, estara el papi i la mami divertintse per ell
yoFalleret ras - Nombre de missatges : 4
Punts : 5298
- Mensaje n°3
Ay Paueeeet, estic molt content de que enguany Pau vaja al meu costat, de segur que disfrutara moltisim. Enhorabòna Pau i familia.
FM2010Falleret ras - Nombre de missatges : 7
Punts : 5360
- Mensaje n°4
Enhorabona Pau!!!! I com no, a tota la seua família.... torneu a tindre jaleo en casa, eh??? Bueno, després de vore la planta tan seriosa que demostrà en el seu primer acte... de segur que serà una representació de la nostra falla exemplar!!!! I tindré el gust d'acompanyar-lo en els actes que em queden aquest any!!!!!